Usługi telekomunikacyjne

Łączność profesjonalna w standardzie TETRA

Dowiedz się więcej

Łączność na potrzeby kodeksów sieci NCER

Dowiedz się więcej

Konsola dyspozytorska ENIRA

Dowiedz się więcej

Kompleksowe rozwiązania

Enspirion od kilku lat działa w sektorze telekomunikacyjnym jako operator Usługi Łączności Dyspozytorskiej, oferując kompleksowe i zaawansowane technologicznie rozwiązania dla służb, instytucji oraz firm.

W ramach świadczonych usług telekomunikacyjnych proponujemy m.in. niezawodną łączność w oparciu o system krytycznej łączności dyspozytorskiej TETRA oraz rozwiązania odpowiadające na potrzeby kodeksów sieciowych – NCER.

Nasze usługi mogą być wykorzystywane zarówno do łączności krytycznej, jak i do codziennej komunikacji w ramach prywatnych systemów łączności profesjonalnej, dostosowanych do indywidualnych potrzeb użytkowników i opartych na elastycznych rozwiązaniach wyspowych. Usługi łączności profesjonalnej (na potrzeby komunikacji krytycznej, dyspozytorskiej czy wewnątrzzakładowej) skierowane są do wszystkich instytucji, służb publicznych oraz firm z sektora przemysłowego i transportowego, których specyfika działalności wymaga zachowania niezawodnej i bezpiecznej komunikacji w każdej sytuacji. Kluczową cechą oferowanej usługi łączności w standardzie TETRA jest gwarancja podtrzymania komunikacji do 36 godzin po zaniku zasilania oraz szyfrowanie połączeń.

Gwarancja niezawodności

Bogate doświadczenie, korzystanie z najwyższej jakości sprzętu oraz własna infrastruktura

To gwarancja niezawodności, ciągłości i bezpieczeństwa pracy, a także elastyczność obszarowa (opcja rozbudowy infrastruktury i poszerzenie zasięgu obecnego na obszarze OSD poza terenem działania Grupy Energa). Klientom z całej Polski, którzy potrzebuję niezawodnej komunikacji w codziennej pracy, oferujemy prywatne systemy łączności profesjonalnej w oparciu o urządzenia firmy DAMM.

Precyzyjna analiza potrzeb pozwala nam zaproponować funkcjonalne i efektywne rozwiązania – idealnie dopasowane do specyfiki działalności danego podmiotu oraz zgodne z wymaganymi standardami.

Do kogo adresowana jest usługa łączności profesjonalnej?

Służby ratunkowe i porządku publicznego

Energetyka, wodociągi, logistyka

Sztaby zarządzania kryzysowego

Transport i komunikacja

Przemysł, w tym morski

Znaczący Użytkownicy Sieci Energetycznej – SGU

Jak wygląda proces wdrożenia usług telekomunikacyjnych w Enspirion?

Krok
1
Analiza potrzeb
Enspirion świadczy swoje usługi kompleksowo, wspierając aktywnie klienta na każdym etapie wdrożenia. W pierwszej kolejności dokonywana jest analiza potrzeb, w oparciu o którą opracowywany jest projekt i schemat łączności. Jednocześnie klient otrzymuje możliwość przetestowania usługi, sprawdzenia zasięgów oraz zaznajomienia się ze sprzętem oferowanym w ramach usługi – a wszystko to w ramach nieodpłatnych testów.
Krok
2
Dostarczanie sprzętu
W ramach wdrożenia usługi Enspirion dostarcza sprzęt radiokomunikacyjny, w tym konsole dyspozytorskie, radiotelefony (stacjonarne, przenośne i przewoźne) oraz pozostałe elementy (m.in. akumulatory, ładowarki, zestawy nagłowne, głośniki). Istnieje również możliwość dostarczenia niezbędnych urządzeń sieciowych.
Krok
3
Konfiguracja i szkolenia
Kolejnym etapem jest konfiguracja i kompleksowe szkolenia użytkowników w zakresie obsługi i użytkowania poszczególnych komponentów oraz wszystkich systemów zintegrowanych z siecią TETRA. Warto podkreślić, że elastyczność systemu TETRA umożliwia jego rozbudowę, modyfikacje oraz bieżącą aktualizację.
Docenieni przez klientów

Klienci cenią Enspirion za profesjonalizm, sprawność i szybkość realizacji, a usługę za doskonałą jakość połączeń.

Wśród licznego grona usatysfakcjonowanych klientów możemy pochwalić się współpracą m.in. z takimi podmiotami, jak: Polskie Sieci Elektroenergetyczne (PSE), Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego (ITD) w Gdańsku, spółki z Grupy Lotos oraz Grupy Orlen.